Направете го вашиот шопинг од удобноста на вашиот дом! Прима Мебел сега има веб-продавница - сè за вашиот дом, на едно место, онлајн!

Услови за работа во веб-продавницата

*Ве известуваме дека поради подобрување на веб-продавницата на Прима во периодот од 01.11.2024 год. до 31.01.2025 година. Можни се мали неправилности при пресметување на конечниот износ на нарачката креирана на веб-продавницата на Прима, и ви благодариме за трпението и разбирањето. Исто така, ве известуваме дека поради горенаведеното, постои можност за откажување на нарачката од страна на Трговецот. Ако тоа се случи, ние ќе ве контактираме што е можно поскоро и ќе ја поправиме вашата нарачка со ваше одобрение.

Начини на плаќање

1. Плаќање во готовина

2. Безготовинско плаќање

Сите кредитни и дебитни картички на домашни банки и картички на странски банки и компании за картички чие овластување се прифаќа на ПОС терминалот.

2-12 рати без камата за купувачите

Проверете на наплатата дали вашата картичка го поддржува овој начин на плаќање.

Нагласените попусти важат за сите споменати начини на плаќање. Различните видови попусти не се собираат меѓусебно!

Плаќањата со кредитни картички се вршат преку системот за плаќање WSPay заштитен со SSL протокол, кој обезбедува сигурност на плаќањето во согласност со неговите протоколи и сертификати.

Купувачот плаќа за неговата нарачка со кликнување на „Купи“. Купувачот потоа го гледа вкупниот износ на порачката во неговата кошничка (вклучувајќи ги трошоците за испорака и/или монтажа на производот доколку ги избрал наведените услуги и со вклучен ДДВ).

Доколку Купувачот избере да плати со налог или интернет банкарство, на крајот од процесот на нарачка, ќе му бидат прикажани сите информации потребни за извршување на плаќањето. Купувачот има и можност да преземе и да ја испечати општата уплатница со сите информации за плаќање.

Доколку купувачот има намера да ја плати робата со налог или интернет банкарство, рокот за плаќање е 48 часа по испраќањето на нарачката . По истекот на овој период, трговецот не може да гарантира за залихата во магацинот и достапноста на нарачаните артикли, па потврдата на нарачката станува необврзувачка за трговецот и неговата нарачка се брише од системот, односно се смета за откажана. Во горенаведениот случај, Клиентот ќе добие Известување преку електронска пошта дека неговата нарачка е откажана. Обработката на нарачката започнува од моментот кога плаќањето е видливо на сметката на Трговецот.

 

Ценовник за достава

  • услугата за достава се пресметува на вредноста на купената роба без попуст
  • при испораката и внесувањето на робата потребно е да се обезбеди непречен пристап и внес на купената роба на местото на испорака

 

  Достава со внес во приземје Испорака без внес
Пресметка 2,50% од вредноста на купената роба + 600ден. 2,50% од вредноста на купената роба
MIN износ за испорака 1.600ден. * 1.200ден.*
MAX износ за испорака 6.600ден* 6.000ден*
Внесување на робата 1.000ден. за секој дополнителен кат.  -

 

*износот на испорака може да се разликува во зависност од оддалеченоста на местото на испорака според поштенските броеви и местото на купување, можете да дознаете повеќе информации на благајна (информациите за исклучоците према поштенските броеви можете да ги проверите и овде )

*доставата за COCO Maison и Atmosphera украси за дом се наплаќа 600ден

Лично превземање

• личното превземање на робата од магацинот е бесплатно

 

Достава и превземање на робата

Цената на услугата за достава не е вклучена во цената на производот од причина што Трговецот му остава на Купувачот можност да избере помеѓу достава и лично превземање на нарачаниот производ во еден од избраните магацини.

По доставувањето на потврдата за нарачката, Трговецот ја доставува потврдата за плаќање на Купувачот преку е-пошта . Кога робата е подготвена за испорака или подигање, Трговецот, кој ја избрал услугата за испорака, испраќа известување за спремност на робата за испорака преку е-пошта , во која ќе биде дефиниран очекуваниот датум на испорака, или ако Купувачлот избрал лично да го подигне нарачаниот производ во еден од магацините на Трговецот, доставува Известување за спремност на робата за превземање од магацинот .

Во случај на подигање на производите од магацинот на Трговецот, не е возможно да се подигнат нарачаните производи веднаш по плаќањето, за нив важат дефинираните услови за испорака. Трговецот ќе контактира со Купувачот по телефон за да се договори за точниот датум на подигање на производот во магацинот на трговецот.

Доколку Купувачот избере испорака на производот од страна на Трговецот, испораката на купениот производ се врши на адресата за испорака наведена кога е направена нарачката. Производот се доставува до Купувачот исклучиво во работни денови за време на работното време на Трговецот . Доставувачот ќе контактира со Купувачот по телефон за да се договори за датумот на испорака. Доколку Купувачот не одговори на телефонскиот повик на доставувачот или не го контактира назад, Трговецот нема да ја испорача робата во закажаниот ден, туку испораката ќе биде договорена за друг ден.

Доколку трговецот не може да ја изврши испораката затоа што нема Купувач на адресата за испорака, или друго лице кое е овластено да го подигне производот по негова нарачка, и покрај претходниот телефонски договор за датумот на испорака, трошоците за неуспешната испорака на производот паѓа на товар на Купувачот. Во горенаведениот случај, Купувачот и Трговецот ќе се договорат за нов датум на испорака, односно Купувачот може, согласно договорот со Трговецот, лично да ја подигне робата во магацинот.

Трговецот го задржува правото да го промени договорениот датум на испорака поради отежнувачки околности настанати по склучувањето на Договорот и во договор со Купувачот да предложи нов датум на испорака.

Доставата се врши до влезот во станбената зграда, под услов до местото на испорака непречено да се стигне со возило за испорака. Пристапот до станбената зграда мора да биде слободен, во спротивно испораката се врши до најблиската точка каде што е можно истоварување. 

За време на испораката на нарачаниот производ, доставувачот ќе побара од купувачот да потпише потврда со која ќе се потврди дека ја презел робата и ќе го наведе датумот на достава. Во случај да недостасува еден од нарачаните производи, продавачот ќе го достави бесплатно што е можно поскоро.

*Производите не можат да се купат надвор од границите на Република Северна Македонија.

Време на испорака

  • рокот за испорака на производи во е-трговијата е означен на секој артикал посебно.
  • рокот на испорака започнува по приемот на уплатата на жиро сметката, односно откако ќе се биде одобрена авторизацијата на кредитната картичка.
  • Саботите, неделите, празниците и неработните денови не се вклучени во времето за испорака.
  • во случај купувачот да одбие да ја прими точниот и неоштетен производ што ја нарачал, Трговецот има право да го скрати платениот износ на директните трошоци поврзани со доставата.

Услуга за монтажа без вградување на апарати.

Ние ја обезбедуваме услугата за монтажа на купениот производ според следниве услови:

  • услугата за монтажа се пресметува на вредноста на купениот производ без попуст
  • производите се испорачуваат немонтирани
  • услугата за монтажа се пресметува во износ од 12% од вредноста на купениот производ, а минималниот износ на монтажа е 1.200ден.
  • монтажата на кујни и ормари по мерка е 10% , додека за сите други кујни е 15% од вредноста на елементите што треба да се монтираат.
  • монтажата на тапацирани гарнитури е 1.200ден. , освен за модуларните гарнитури каде што се наплаќа 400ден. по модул (минималниот износ за монтажа на модуларни гарнитури е 1.200ден, а раконаслоните не се пресметуваат)
  • монтажа на тапацирани кревети е 1.200ден
  • монтажа на трпезариски маси е 1.200ден. по маса, монтажа на модуларни трпезариски столови е 200ден. по стол
  • услугата за демонтирање на тапациран мебел поради неможност да се внесе во собата е 1.200ден. не демонтираме стар мебел кај купувачот.
  • монтажата на кујнски апарати, мијалници и славини е бесплатна доколку се купени во Прима, во спротивно монтажата е 1.200ден. по апарат или мијалник или 600ден. за монтажа на славина без приклучување на електрична и водоводна мрежа.
     

Гаранција и сервис

услугата за продолжена гаранција за дополнителни 2 години е 5.250ден.
гаранција плус услуга (2 посети на вработените на терен на повик на купувачот за време на гарантниот период или за време на продолжениот гарантен период) изнесува 15.000ден.
услугата за сервисирање настанати во случај на непрофесионална монтажа или ракување е 3.000ден за секоја посета на вработениот.


Услови за работа

Општите услови ги регулираат односите помеѓу Купувачот и Трговецот во однос на условите и начинот на нарачка на производите, цените на производите, условите и начините на плаќање, гаранциските услови за исправноста на продадениот производ (т.н. гаранции), правото на Купувачот на писмен приговор за производите и услугите на Трговецот, право на раскинување на договорот, испорака на производи и други услуги што ги нуди Трговецот, заштита на лични и други податоци и други прашања важни за склучување договор за продажба преку Интернет продавницата.

Условите за работа се регулирани со Законот за заштита на потрошувачите, Законот за електронска трговија, Законот за облигациони односи и други важечки прописи на Република Северна Македонија.

Трговецот го задржува правото да ги промени Условите и правилата во секое време. Сите промени ќе бидат објавени на веб-страницата на Трговецот и ќе стапат на сила во моментот на нивното објавување на веб-страницата. Секоја промена на Условите ќе важат за купувањата направени по објавувањето на тие промени. 

Купувачот е должен да ги проверува важечките Услови и правила пред секое купување составен дел на секој Договор за купопродажба склучен помеѓу Трговецот и Купувачот преку Интернет продавницата.

Трговец

Име на трговецот: Прима Мебел доо 
Седиште: Бул. Борис Трајковски бр.166 – Скопје е-пошта: web.mebel@prima-namjestaj.hr 
Трговецот кој продава преку Интернет продавницата www.prima-mebel.mk дејствува во свое име. 
Трговецот нема никакви дополнителни трошоци за далечинска комуникација Производите не можат да се купат надвор од границите на Република Северна Макеонија.

Купувач

Купувач на производ е секое физичко лице кое купува производи преку Интернет продавницата на начин регулиран со овие Општи Услови, т.е.  кој избира барем еден производ, го става во кошничката, плаќа со кредитна/дебитна картичка, електронско банкарство , банкарски трансфер (уплатница) во банка и ја испраќа нарачката до Трговецот.

Купувачот мора да биде полнолетен и деловно способен. Договорите можат да се склучуваат во име и за сметка на малолетни лица и лица целосно неспособни за деловно работење од нивните законски застапници или старатели. Лицата со делумна деловна способност можат да склучат договор само со согласност на нивниот законски застапник или старател. Трговецот не сноси одговорност за дејствија спротивно на оваа одредба.

Цените

Преку Интернет продавницата www.prima-mebel.mk , клиентот може да купи дел од палетата на производи што е достапна на веб-страницата на Трговецот.

Сите цени претставуваат малопродажни цени и се изразени во денари (МКД) и вклучуваат ДДВ и важат за сите начини на плаќање при купувањето. Наведените малопродажни цени важат исклучиво за купување производи преку Интернет продавница и може да се разликуваат од малопродажните цени во салоните. Малопродажните цени важат во случај на плаќање на начините и под условите наведени подолу.

Прикажаните малопродажни цени важат во моментот на прием на нарачката. 
Промотивните понуди важат само за време на нарачката и можат да се променат без претходна најава Дополнителни услуги кои може да ги избере клиентот (испорака и монтажа на производот) не се вклучени во цената на производот.

 

Онлајн продавница

Онлајн продавницата е отворена секој ден, 24 часа на ден. Го задржуваме правото да ја запреме продажбата на некои или сите производи на одреден или неопределен временски период или да го ограничиме или целосно да го оневозможиме пристапот до страниците на онлајн продавницата на одреден или неопределен временски период. Имаме опција, доколку има очигледни грешки во онлајн продавницата (на пример, очигледно погрешна цена), ја откажуваме нарачката.

 

Слики и информации за производите

Сликите и описите не мора нужно да бидат идентични со производот. Трговецот го задржува правото за грешки во описот на производот и сликите.

Отстапувањата во површината, бојата на дрвените површини и формата кои се вообичаени на пазарот остануваат резервирани. Вообичаените отстапувања за текстилот (на пр. декорација и материјал за мебел) се исто така резервирани, како и мали отстапувања во перформансите во споредба со примероците на материјалот, особено во однос на тонот на бојата, бидејќи примероците или моделите му се прикажуваат на купувачот само за таа цел. на информации и приближно одредување на карактеристиките на стоката, без да се гарантира еднаквост.

Трговецот се обврзува да се обиде максимално да обезбеди ажурираност и точност на информациите на интернет страниците, особено во однос на цената на понудените производи и услуги. Трговецот не е одговорен за какви било грешки во описот на производот, сликите или грешките направени при промените на цените и ажурирањата на страницата.

Во случај на таква грешка, а особено ако цената прикажана на веб-локацијата поради која било причина не одговара на вистинската цена на производот, Трговецот ќе го извести Купувачот за тоа без одлагање и ќе му овозможи да ја откаже или промени нарачката.

Доколку купувачот одлучи да ја откаже нарачката на производот, трговецот ќе му ги врати платените пари на купувачот (зголемени за пропишаната каматна стапка) што е можно поскоро, а најдоцна во рок од 7 дена од датумот на известување на купувачот за откажување на нарачката.

Регистрација на корисници и нарачка на производи

Производите се нарачуваат по електронски пат, а производот може да го нарача само регистриран корисник. Регистрацијата се врши со креирање на корисничка сметка. Регистрацијата е бесплатна. За време на регистрацијата, Корисникот создава корисничко име и лозинка. Корисникот е одговорен за сите дејства и нарачки направени под неговото корисничко име.

Регистрираниот корисник/клиент е одговорен за точноста и комплетноста на податоците внесени при регистрација и купување.

Производот се нарачува преку кошничката. Кога Купувачот ќе нарача, договорот е склучен, а Трговецот ќе го извести Купувачот  за склучувањето на договорот веднаш по е-пошта дека договорот е склучен со доставување на Потврдата за нарачката преку е-пошта. Потврдата на нарачката содржи информации за нарачката, адресата на испорака, начин на плаќање, цена/цени, детали за контакт на услугата за клиенти на Трговецот и други информации во согласност со Законот. Заедно со потврдата на нарачката, Купувачот ќе ги добие и Општите услови на Интернет продавницата и Известувањето за правото на еднострано раскинување на договорот, кое е составен дел од Образецот за правото на еднострано раскинување на договорот , и со прифаќање на овие Услови и одредби, Купувачот изречно се согласува со Општите услови и Известувањето за правото на еднострано раскинување на договорот кој е составен дел од Образецот за правото на еднострано раскинување на договорот кој се доставени на наведениот начин, т.е. по е-пошта.

По испраќањето на потврдата за нарачката, купувачот може само да ја промени нарачката со контактирање на службата за корисници на web.mebel@prima-namjestaj.hr .

На веб-продавницата, Купувачот може да плати за својата нарачка со кликнување на „Купи“. Во кошничката за купување, тие потоа ќе го видат вкупниот износ на купувањето (вклучувајќи ги трошоците за дополнителни евентуално избрани услуги: испорака и/или монтажа и вклучен ДДВ).

Трговецот ќе ги достави производите до купувачот во нарачана количина доколку се достапни. Во случај продажбата на артиклот да трае додека не се потрошат залихите, трговецот го задржува правото да ја откаже нарачката доколку нарачаниот артикл е распродаден. Во овој случај, трговецот ќе го извести купувачот за откажувањето на нарачката и ќе му ја врати платената куповна цена на купувачот што е можно поскоро .

Во случај трговецот да не може да испорача одреден производ во предвидениот рок затоа што нарачаниот производ не е на залиха или веќе не е можно да се нарача од добавувачот, трговецот писмено ќе го извести купувачот, со доставување Известување за доцнење на испораката на нарачаната стока преку е-пошта, кој може да го откаже производот на нарачката или евентуално да прифати нов датум на испорака.

Доколку купувачот одлучи да ја откаже нарачката на производот, трговецот ќе му ги врати платените пари (зголемени за пропишаната каматна стапка) што е можно поскоро, а најдоцна во рок од 7 дена од моментот на доцнењето.

Гаранција

Сите производи за кои Трговецот дава гаранција подлежат на условите за гаранција наведени во гарантниот лист. Трговецот гарантира дека производот, кој се користи во согласност со приложените упатства и гарантната картичка, ќе функционира правилно во гарантниот рок. Во случај на дефект и други можни дефекти, Трговецот се обврзува да го поправи во разумен рок или да го замени производот во согласност со Законот за облигациони односи. Правото на користење на гаранцијата се остварува само со приложување на фактурата. Клиентот е должен да ги чува гарантниот лист и потврдата.

Безбедност на плаќање

Трговецот користи WSPay за онлајн плаќања. WSPay е безбеден систем за онлајн плаќања, плаќања во реално време, кредитни и дебитни картички и други начини на плаќање. WSPay им овозможува на клиентите и на трговците безбедно внесување и пренос на внесените податоци од картичката, што е потврдено со сертификатот PCI DSS што го поседува WSPay. WSPay користи SSL сертификат за 256-битно шифрирање и TLS 1.2 криптографски протокол како највисоко ниво на заштита при внесување и пренос на податоци.

Одговорност за дефекти на материјалните производи

Трговецот е одговорен за материјалните недостатоци на артиклите што ги продава на својата веб-страница во согласност со позитивните прописи, особено Законот за облигациони односи на Република Северна Македонија и Законот за заштита на потрошувачите.

Трговецот е одговорен за материјалните недостатоци на стоката што ги имал во моментот на пренесување на ризикот на купувачот (во моментот кога ја предава стоката на купувачот или на трето лице назначено од купувачот, кое не е превозник ), без разлика дали знаел за материјалната мана. Трговецот одговара и за оние материјални недостатоци кои се појавуваат по пренесувањето на ризикот на купувачот доколку се резултат на причина што постоела пред тоа. Се претпоставува дека дефектот што се појавил во рок од шест месеци од преносот на ризикот на купувачот постоел во моментот на преносот на ризикот, освен ако трговецот не докаже поинаку или спротивното произлегува од природата на работата или природата на дефектот.

Купувачот е должен да го извести трговецот за постоење на видливи дефекти во рок од два месеца од денот на откривањето на дефектот, а најдоцна две години по пренесувањето на ризикот на купувачот.

Кога по приемот на производот од страна на купувачот, ќе се покаже дека предметот има дефект што не може да се открие при нормална проверка при преземањето на производот, купувачот е должен, под можност од губење на правата, да го извести продавачот. на овој дефект во рок од два месеца од денот на откривањето на дефектот.

Трговецот не одговара за дефекти кои се појавуваат по помината една години од предавањето на предметот.

Правата на купувачот кој навремено го известил продавачот за постоење на недостаток истекуваат по една година, сметајќи од денот на испраќањето на известувањето до трговецот, освен ако купувачот бил спречен да ги оствари поради измама на продавачот.

Доколку се утврди постоење на материјален недостаток, трговецот може да има една од следните обврски во согласност со одредбите на Законот за облигациони односи:

1. елиминација на недостаток
2. предавање на други работи без недостаток,
3. намалување на цената,
4. раскинување на договорот.


Во случај дефектите да се резултат на непрофесионално пуштање во работа, управување, складирање, одржување или други непрофесионални интервенции од страна на купувачот, трговецот не одговара.

Плаќања

Рекламациите може да се поднесат во продажниот салон од кој е испорачан производот или на е-пошта: web.mebel@prima-namjestaj.hr
Нарачаните производи се спакувани на таков начин што при нормалното ракување при транспорт нема да се оштетат.

Во случај пратката да се оштети при транспорт, таквата штета е видлива при подигнување на пратката во тој случај Купувачот не е должен да ја подигне пратката.

Во случај дефектите да се резултат на непрофесионална монтажа, испорака, складирање , одржување или други непрофесионални интервенции од страна на купувачот, Трговецот не сноси никаква одговорност.

Остварувањето на правата во случај на пријавена рекламација се врши во согласност со Законот за заштита на потрошувачите и Законот за облигациони односи.

Откажување и раскинување на договорот

Купувачот може да ја откаже нарачката во секое време до моментот на испорака на производот до купувачот со испраќање изјава за откажување на нарачката преку е-пошта на web.mebel@prima-namjestaj.hr
Доколку нарачката е откажана пред производите да го напуштат магацинот на Трговецот, купувачот има право да побара враќање на вкупниот износ платен за производите и другите избрани услуги.

По откажувањето на нарачката, Купувачот ќе добие Потврда за откажување на нарачката преку е-пошта .

Правото на раскинување на договорот според Законот за заштита на потрошувачите:

Корисникот има право, без да наведува причини, еднострано да го раскине договорот склучен надвор од деловните простории или склучен од далечина во рок од 14 дена.

Предметниот рок започнува да тече од денот кога стоката што е предмет на договорот е предадена на купувачот или на трето лице определено од купувачот, а кое не е превозник.

Доколку со една нарачка купувачот нарачал повеќе парчиња стока што треба да се достави посебно, односно ако се работи за стока што се испорачува на повеќе парчиња или во повеќе пратки, рокот започнува да тече од денот кога се доставува до купувачот или на трето лице наведено од купувачот, кој не е превозник, се предава на последното парче или на последната пратка на стоката.

Доколку продавачот не го извести Купувачот за правото на Купувачот еднострано да го раскине договорот, ова право истекува во рок од 12 месеци од истекот на рокот за раскинување (рокот од 12 месеци започнува по истекот на предвидениот рок од 14 дена за редовно раскинување во случај на уредно известување). Доколку известувањето за правото на еднострано раскинување е доставено во рок од 12 месеци, правото на еднострано раскинување престанува по истекот на рокот од 14 дена од денот кога Клиентот го примил известувањето.

Пред истекот на рокот за еднострано раскинување на договорот, купувачот е должен да го извести трговецот за својата одлука за раскинување на договорот преку Образец за еднострано раскинување на договорот, кој може да го најдете овде:  ФОРМУЛАР ЗА ЕДНОСТРАН ПРЕСТАНОК , или преку која било друга недвосмислена изјава во која се изразува неговата волја за раскинување на договорот, испратена по е-пошта на адресата на Трговецот: web.mebel@prima-namjestaj.hr или преку препорачана пошта на адресата на седиштето на Трговецот : Бјеловар, Славонска цеста 6.

Копија од образецот за еднострано раскинување на договорот, кој може да се најде на веб-страницата на Трговецот, може електронски да се пополни и испрати од страна на Купувачот.

Трговецот се обврзува да му ја достави на потрошувачот, без одлагање, Потврдата за прием на Декларацијата за престанок по електронска пошта, која Купувачот ја наведува во Образецот или во Декларацијата за престанок. 

Купувачот е должен да ја испрати изјавата за раскинување на договорот пред истекот на рокот за раскинување на договорот.

Купувачот е должен да ја врати стоката без одлагање, а најдоцна во рок од 14 дена од денот кога го известил трговецот за својата одлука за раскинување на договорот.

Купувачот е должен да ги сноси директните трошоци за враќање на стоката во износ од 1.200ден.

Трговецот се обврзува да му го врати целиот износ на уплатените средства на купувачот во рок од четиринаесет (14) дена по добивањето писмено известување за раскинување на договорот.

Трговецот не е должен да ја врати исплатената сума пред да му бидат вратени стоките што му се испорачани на купувачот, освен ако тој самиот понудил да ја подигне стоката вратена од купувачот, односно откако потрошувачот ќе му достави доказ дека ја испратил стоката назад кај трговецот, доколку трговецот бил информиран за тоа пред приемот на стоката.

Трговецот се обврзува да ја врати исплатената сума со користење на истите платежни средства што ги користи купувачот при плаќањето, освен ако купувачот изречно не се согласи на друго платежно средство и под претпоставка дека купувачот не е обврзан да плати какви било дополнителни трошоци за такво рефундирање.

Согласно член 84 став 6 од Законот за заштита на потрошувачите, купувачот е одговорен за секое намалување на вредноста на купениот производ што е резултат на ракување со купениот производ, освен за она што било неопходно за утврдување на природата, карактеристиките. и функционалноста на стоката.

Доколку Клиентот го врати производот што е монтиран и ако постои можност расклопувањето на производот да предизвика дополнително оштетување на производот, потребно е да го оставите монтиран производот и да контактирате со Трговецот.

Исклучување на правото на раскинување на договорот

Купувачот нема право на раскин во случаите пропишани Законот за заштита на потрошувачите, особено ако:

  • договорот за услуги бил целосно исполнет од страна на трговецот, а исполнувањето започнало со експлицитна претходна согласност на потрошувачот и негова потврда дека е свесен за фактот дека ќе го изгуби правото на еднострано раскинување на договорот доколку услугата е целосно исполнета.
  • предмет на договорот се стоки или услуги чија цена зависи од промените на финансискиот пазар кои се надвор од влијанието на трговецот, а кои можат да настанат за време на траењето на правото на потрошувачот еднострано да го раскине договорот
  • предмет на договорот се стоки што се направени според спецификациите на потрошувачот или кои се јасно прилагодени на потрошувачот
  • предмет на договорот се стоки кои по својата природа неразделно се мешаат со други работи по испораката.

Времетраење на договорот

Договорот што Купувачот го склучува со Трговецот е еднократен договор за купопродажба на производи на далечина, кој се склучува со испорака на стоката и плаќање од страна на купувачот, во случај да не се раскине. Овие Услови за купување се составен дел на договорот.

Писмени поплаки и спорови на клиентите

Овие Општи одредби и услови се изготвени во согласност со Законот за заштита на потрошувачите и другите прописи на Република Северна Македонија. Купувачите можат да ги достават своите писмени поплаки за производите или услугите на Продавачот директно во деловните простории на адресата на седиштето на Продавачот или да ги испратат на адресата на Продавачот: ул.Борис Трајковски бр.166 Скопје по пошта, факс или е-пошта на адресата: web.mebel@prima-namjestaj.hr како што е наведено во информациите на продавачот.

Продавачот е должен без одлагање да потврди дека го примил писмениот приговор од Купувачот и да одговори на истиот најдоцна во рок од 15 (петнаесет) дена од денот на приемот на писмениот приговор.

Во случај на спор помеѓу Купувачот и Трговецот, може да се поднесе извештај до основниот суд на Македонија.

Во случај на спор помеѓу Купувачот и Трговецот ќе се настојува проблемот да се реши спогодбено и по мирен пат, во спротивно надлежен е Основен суд Скопје.

Собирање и обработка на лични податоци

 

Со регистрација на веб-страницата www.prima-mebel.mk, купувачот дава своја лична согласност Трговецот како Контролор на податоци да ги собира, користи, обработува и пренесува неговите лични податоци, на пример, заради внесување и исполнување права и обврски од купопродажниот договор, анализа на бизнисот на трговецот, анализа и подобрување на корисничкото искуство на купувачот, евиденција на завршени нарачки, маркетинг, испорака на нарачани производи, техничка поддршка за клиентите, овластување за плаќање преку кредитни и дебитни картички.

Како контролор на податоци, трговецот е фокусиран на заштита на собраните лични податоци и нивна обработка во согласност со Општата регулатива за заштита на податоците и Законот за спроведување на Општата регулатива за заштита на личните податоци.

Трговецот назначил службеник за заштита на лични податоци за контролор на податоци, со кого клиентот/корисникот може да контактира преку е-пошта: web.mebel@prima-namjestaj.hr или на поштенската адреса на трговецот.

Трговецот ги обработува личните податоци на клиентот/корисникот затоа што законските прописи бараат од него да преземе одредени дејствија или затоа што обработката е неопходна за извршување на договор во кој странка е клиентот или заради преземање дејствија пред склучување на договорот врз основа на легитимниот интерес на трговецот, освен кога овие интереси се посилни интереси или основни права и слободи на поединец кои бараат заштита на личните податоци .

Доколку трговецот не може да ги обработи податоците на клиентот врз основа на наведените законски основи, тој ќе побара согласност од корисникот/клиентот.

Корисникот/клиентот може да ја повлече согласноста во секое време доколку обработката на личните податоци се заснова на истата, со испраќање известување за повлекување на согласноста на е-поштата: web.mebel@prima-namjestaj.hr

Клиентите/корисниците на нашите страници во секое време ги имаат следните права:

  • Право на информации за обработка на лични податоци и право на пристап до податоци
  • Право на преносливост на податоци
  • Право на ограничување на обработката
  • Право на поднесување жалба
  • Право на корекција на неточни и дополнување на нецелосни податоци
  • Право на бришење податоци

Прочитајте повеќе и детално за правата на корисниците/клиентите поврзани со заштитата на личните податоци во нашата Изјава за приватност.

Доколку корисникот/клиентот сака да оствари некое од горенаведените права, може да го контактира Трговецот на адреса: Прима мебел Бул. Борис Тртајковски бр. 166 – Скопје, со назнака „За заштита на податоци“ или преку е-пошта: web-mebel@prima-namjestaj.hr.

Трговецот ќе ги чува собраните податоци само онолку колку што е потребно за да се постигне претходно наведената цел за која се собрани или обработени. Трговецот ќе складира одредени лични податоци за временскиот период пропишан со закон или друг пропис кој го обврзува трговецот да чува податоци. Доколку корисникот/клиентот дал согласност на Трговецот, личните податоци ќе бидат обработени од страна на Трговецот се додека не се повлече согласноста.

Пред сè, трговецот како контролор на податоци собира податоци потребни за исполнување на неговата обврска за испорака на производи и услуги, како што се: име, презиме, адреса, телефонски број и/или број на мобилен телефон, адреса на е-пошта, финансиски информации како што се: информации за кредитни, дебитни картички или други информации за плаќање обезбедени од корисникот/клиентот при нарачка и/или плаќање.

Трговецот се обврзува да ги заштити личните податоци на клиентите/корисниците на таков начин што сите податоци за корисниците/клиентите строго се чуваат и се достапни само за вработените на кои овие податоци им се потребни за извршување на нивната работа. Податоците се чуваат во безбедна средина, заштитена од неовластен пристап, откривање, употреба, модификација или уништување.

Трговецот нема да препраќа лични податоци без претходна согласност на корисникот/клиентот, освен:

  • На надворешни изведувачи кои обработуваат податоци само во име, за сметка, под раководство и надзор на Друштвото
  • Државните органи врз основа на нивното образложено писмено барање заради спроведување на одредена постапка

Можете да прочитате повеќе за условите за заштита на личните податоци и правата на корисникот/клиентот во нашата Изјава за приватност.

Колачиња

Веб-страницата на трговецот користи т.н. колачиња. „ колачиња “ за да може онлајн продавницата да го препознае и запомни корисникот и со тоа да овозможи реализација на купувањето. 
Колачињата се текстуални датотеки поставени на компјутерот на корисникот од интернет серверот што го користи корисникот. Тие се создаваат кога прелистувачот на компјутерот на корисникот ја вчитува посетената веб дестинација, која потоа ги испраќа податоците до прелистувачот и создава текстуална датотека. Прелистувачот ја презема и испраќа датотеката до серверот на мрежната дестинација (страница) кога корисникот ќе се врати на неа. Колачињата можат да бидат привремени (се чуваат само при посета на веб-локацијата) или трајни (тие остануваат зачувани на компјутерот на корисникот дури и по посетата). 
Веб-страницата на трговецот користи и колачиња од трета страна за да добие статистички податоци за посетите и начинот на кој се користи веб-локацијата. Податоците што се собираат ја вклучуваат IP адресата на корисникот, информации за прелистувачот, јазикот, оперативниот систем и други стандардни податоци кои се собираат и анализираат исклучиво во анонимна и масовна форма. 

Повеќето прелистувачи автоматски прифаќаат колачиња. Корисникот може да го спречи ова со блокирање на колачиња во поставките на интернет прелистувачот. Бидејќи целта на колачињата е да овозможат користење и подобрување на услугата на интернет страниците и нивните процеси, корисникот треба да има на ум дека со блокирање или бришење колачиња, може да ја оневозможи или измени работата на овие функции.

Можете да прочитате повеќе за колачињата во нашата Политика за колачиња.

Со користење на овие Интернет страници, Клиентот потврдува дека е запознаен и се согласува со општите услови и услови за деловното работење на трговецот.

Овие Општи одредби и услови се на сила и се применуваат од 01 ноември 2024 година.

 

  • Сопствено производство
    Прима за Вас управува со комплетниот процес на производство на мебел, од развој на производот, производството до доставата и монтажата.
  • Суровина
    Прима користи исклучиво Хрватска суровина за изработка на мебелот на Прима.
  • Гаранција за квалитет
    Прима, сертифициран производител на мебел, гарантира за врвен квалитет со контрола на добавувачите.
  • Кратки рокови на достава
    Сопствен развој на производот, производство, достава и монтажа овозможуваат кратки рокови на испорака на нашите купувачи.
  • Разгранета мрежа
    Прима е најголем малопродажен ланец на мебел со 57 салони во Хрвтска и 8 салони во Македонија.
  • Брза достава и монтажа
    Сопственото производство и брзата изработка овозможуваат квалитетна и брза достава и монтажа во Вашиот дом.
  • Стручно советување
    Врвниот тим на стручњаци во Прима е на Ваша услуга при правењето на целосно решение за опремување на стан, апартман или куќа за одмор.
  • Индивидуален пристап
    За Вас правиме бесплатно мерење во Вашиот дом и предлог за идејно решение за опремување на ентериерот.
  • Хрватски дизајн
  • Хрватско производство
  • Хрватски квалитет