На секој му треба промена. Започнете од својот дом.
Новиот визуелен идентитет на Прима ја раскажува приказната за најголемиот хрватски производител на мебел, кој е присутен на пазарот веќе 25 години. Богатата традиција во производството, дизајнот и малопродажбата на мебел е прикажана преку модуларен визуелен идентитет развиен во соработка со агенцијата Bruketa & Žinić & Grey. Новиот идентитет уникатно ја пренесува приказната за семеен бизнис кој со текот на годините прерасна во деловен систем со повеќе од 2.000 вработени.
Новото лого на Прима специјално создаде типографски знаци развиени во соработка со истакнатиот типограф Никола Шурек. Но, она што го носи ова ребрендирање на ново ниво го прави сосема поинаков се патерните или примероците на Прима.
Тие се составен елемент на визуелниот идентитет, и секој од нив е специјално дизајниран и избран да ја раскаже приказната за брендот Прима. Моделите го симболизираат испреплетувањето на системот Прима, проникнувањето и динамиката на трендовите и производството, како и инспирацијата, личниот стил и хармонија во домот на секој клиент. Сите тие се поврзани со богата палета на бои и можат да се прилагодат на секоја визуелна комуникација.
- Нашето лого и придружните патерни најдобро опишуваат што е Прима - деловен систем прилагоден да дава решенија на клиентите и како таков е модуларен, прилагодлив, но во исто време стабилен и препознатлив. Со нов визуелен идентитет, сакаме да ги евоцираме промените што се случија во нашиот систем во текот на децениите и да започнеме ново поглавје.
Промените се составен дел од нашиот развој и целиот систем е организиран така што брзо и ефикасно може да ги следи сите барања и трендови во индустријата за мебел. Покрај опсегот дизајниран од нашиот тим за дизајн и произведен во нашите фабрики, нашите услуги исто така држат чекор со какви било промени.
Иако променивме многу работи со текот на годините, нашите вредности останаа исти. Во срцето на нашето планирање и цели се секогаш нашите вработени и нашите клиенти. Агенцијата Bruketa & Žinić & Grey ги препозна нашите вредности и желба да ги усогласиме внатрешните промени, растот и развојот на компанијата со визуелниот аспект. Во нив најдовме партнер кој ги исполни сите очекувања што ги имавме од овој важен дел од развојната стратегија на компанијата, коментира сопственикот и директор на Прима групацијата, Ренато Радич.
ПОСЕБНА ПОНУДА по повод новиот визуелен идентитет: Алегра, аголна гарнитура
Ние се менуваме заради вас. Ви посакуваме пријатен шопинг во сите салони на Прима.